Strategie, które od razu zwiększą ruch w Twojej witrynie

Z miłością stworzyłeś stronę internetową i umieściłeś ją w sieci WWW. Teraz wystarczy poczekać i zobaczyć, kto odwiedza.

Prawidłowo?

Nie!

Musisz coś zrobić, aby ludzie przyszli do Twojej witryny.

Istnieje wiele sposobów na generowanie ruchu do Twojej witryny, ale skoncentruję się tylko na 3 z nich; które mają tendencję do uzyskiwania bardzo szybkich (jeśli nie natychmiastowych) rezultatów.

Te trzy strategie to:

1. Kupowanie ruchu na swojej stronie

2. Wysyłanie ofert i informacji do osób z listy mailingowej

3. Prośba o wzajemne linki/potwierdzenia

1. KUPOWANIE RUCHU NA SWOJĄ WITRYNĘ

Jak sama nazwa wskazuje, ta strategia wymagałaby zadośćuczynienia trochę pieniędzy!

Możesz umieścić reklamę swojej witryny na innych stronach podobnych do Twojej lub możesz umieścić reklamę swojej witryny w wyszukiwarkach. W ten sposób, gdy ktoś szuka produktu podobnego do tego, który sprzedajesz/promowasz, wyświetli mu się reklama Twojej witryny. Dzięki temu będziesz mógł kierować reklamy do osób ze swojej niszy, a te „docelowe” osoby mają wyższy potencjał zakupu Twojego produktu, ponieważ już go szukały.

Płacisz za reklamę TYLKO po kliknięciu w link. Takie reklamy są znane jako reklamy Pay Per Click (PPC). Niektóre z bardzo polecanych witryn z reklamami PPC to:

Google Adwords

Yahoo! Search Marketing

Miva (dawniej findout.com)

Goclick

Wybierając PPC, upewnij się, że oferuje oprogramowanie śledzące, które pomoże Ci dowiedzieć się, jak przydatne jest dla Ciebie. W ten sposób będziesz mógł wybrać te, które są bardziej opłacalne i pozbyć się tych, które nie są.

2. WYSYŁAJ OFERTY DO LISTY MAILINGOWEJ

Brian Campbell (Odnoszący sukcesy guru marketingu internetowego i autor bestsellerów) mówi, że pierwsze przykazanie marketingu internetowego brzmi: „Nie możesz promować niczego w Internecie bez uprzedniego przechwycenia adresu e-mail odwiedzających Twoją witrynę”.

Mówi: „Nie powinieneś próbować przyciągać nawet jednego gościa do swojej witryny bez mechanizmu przechwytywania nazwy i adresu e-mail odwiedzających witrynę, którzy odwiedzają Twoją witrynę”.

Musisz przechwycić większość adresów e-mail Twojego ruchu przychodzącego, ponieważ jest więcej niż prawdopodobne, że nie kupią niczego od Ciebie podczas pierwszej wizyty na Twojej stronie i mogą już nigdy nie wrócić! Aby temu zapobiec, oferujesz im coś, na co chcieliby się zarejestrować (np. kilka cennych informacji ZA DARMO i BARDZO ważne, aby dostarczyć to, co obiecujesz!). Następnie przykuwasz ich uwagę, wysyłając im więcej darmowych treści, a w międzyczasie umieszczaj oferty promocyjne. Jeden e-mail od Ciebie przywróci większość z nich na Twoją stronę!

Tutaj słowo ostrzeżenia: NIE przytłaczaj klientów swojej listy e-mailowej zbyt dużą ilością ofert promocyjnych, stracisz swoją wiarygodność. Powinieneś wysyłać im wartościowe darmowe rzeczy pomiędzy ofertami, aby chcieli czytać Twoje e-maile.

3. POPROŚ O WZAJEMNE LINKI/POTWIERDZENIA

Istnieją tysiące stron internetowych, które sprzedają produkty podobne do Twojego. Zamiast myśleć, że są twoją konkurencją, zamiast tego myśl o nich jako o potencjalnych partnerach; poproś ich, aby promowali Twój produkt w zamian za promowanie ich. Właściciele tych witryn mogą Ci pomóc na kilka sposobów:

Mogą umieścić linki i banery Twojej witryny, w zamian za umieszczenie ich na Twojej stronie. Mogą też po prostu dodać Twój link do swojej witryny, a następnie możesz zapłacić im wcześniej uzgodnioną prowizję, gdy wyprodukują dla Ciebie sprzedaż.

Lub; mogą wysłać wiadomość e-mail na swoją listę e-mailową, wspierając i promując Twój produkt, a Ty robisz to samo dla nich.

Takie „oferty” są znane jako Joint Ventures (transakcje JV) i są to jedna z najpotężniejszych strategii, których możesz użyć, aby zwiększyć ruch na swojej stronie.

Wypróbuj te strategie dla swoich witryn. Lepsze wyniki uzyskuje się, gdy wszystkie trzy z tych podejść marketingowych są stosowane razem. Możesz je wypróbować, a następnie zobaczyć, który z nich działa lepiej dla Ciebie, a następnie skoncentrować się bardziej na tym. Te trzy strategie, w połączeniu z innymi metodami marketingowymi, mogą zwiększyć popularność i sprzedaż Twojej witryny oraz sprawić, że staniesz się bardzo szczęśliwym człowiekiem biznesu online.